Go to Top

Planowanie i realizacja kampanii

Planowanie kampanii e-mail marketingowych
  • projekty graficzne e-mailingów
  • dynamizacja treści pod segmenty bazy odbiorców
  • przygotowanie poprawnego kodu HTML wiadomości
  • testy A/B
  • analiza wyników i sugestie zmian przed wysyłkami follow-up
  • finalne podsumowanie kampanii, wnioski, oceny i rekomendacje („insajty”)

Oferujemy przygotowanie i opracowanie kampanii e-mailowych – sprzedażowych, marketingowych, lojalnościowych i informacyjnych.

Prześlij do nas materiały brandowe, pomysły albo zwykłe zlecenie – zajmiemy się zaprojektowaniem kampanii i jej przygotowaniem.

Dlaczego warto nas wybrać?

Przygotowanie e-maila

Zaprojektowanie e-maila

Nasze projekty graficzne są oryginalne, dostosowane do indywidualnych potrzeb Twojej firmy i kampanii; niepowtarzalne, opierające się na dobrych praktykach masowej, e-mailowej komunikacji.

Zwykle masz 4 sekundy, by zainteresować odbiorcę treścią swojej wiadomości. Ta chwila wystarczy, by jeden drobny zabieg graficzny, jedno słowo lub zdanie, mogły spowodować konwersję lub zamknięcie wiadomości. Zaufaj nam i przekonaj się, że e-mailing może być znacznie skuteczniejszy, niż ulotki czy banery, a przy tym znacznie tańszy i dokładniej pasujący do oczekiwań klienta.

Co chcesz osiągnąć?

Co chcesz osiągnąć?

Najważniejszy jest cel komunikacji i takie pytanie należy postawić sobie na samym początku planowania kampanii, aby odnieść sukces marketingowy i wywołać u konsumenta określoną reakcję.

Pytania o cel kampanii e-mailowej oraz oczekiwane rezultaty z pewnością zostaną przez nas zadane, jeśli takich informacji nie przekażesz. To właśnie dobrze zdefiniowany, zakłady cel kampanii, jest kluczowy dla przygotowania zestawu spójnych i skutecznych materiałów marketingowych. A im więcej wiesz o swoich klientach, tym skuteczniejszą komunikację przygotujemy.

Poprawność kodu HTML

Poprawność kodu HTML

O tym, jak ważna jest poprawność kodu i jego optymalizacja pod kątem dostępnych na rynku programów i platform pocztowych online, przekonał się niejeden dobry webmaster.

E-mail nie jest stroną WWW, inaczej się go „tnie” i „koduje” – my o tym wiemy i dlatego nasze e-maile, które stworzymy dla Ciebie, na pewno nie wpadną do folderu ze spamem. Niezależnie od tego, czy czy Twoi odbiorcy korzystają z polskich skrzynek pocztowych, czy też z zagranicznych – możesz nam zaufać. Przed dostarczeniem Ci szablonu wiadomości na pewno ją przetestujemy.

Skuteczność e-maila

Skuteczność e-maila

Skuteczność komunikacji e-mailowej jest pochodną jasno postawionego celu, dobrych praktyk w budowaniu szablonów wiadomości i rozumieniu sposobu reagowania odbiorcy na e-mail.

Wysoka otwieralność zależy w dużym stopniu od tematu wiadomości, ale również od jakości Twojej bazy klientów, świadomości marki, lojalności i korelacji pomiędzy profilem klienta a tematyką wiadomości e-mail. Wysoka klikalność – od rozkładu treści i elementów, mających skupiać uwagę na ważnych dla Ciebie obszarach e-maila: cenach, przyciskach itd. Przekonaj się jak łatwo być skutecznym.

Analiza, statystyka, tracking

Analiza, statystyka, tracking

Skuteczny e-mail marketing nie istnieje bez analizy danych, wielokrotnego i czasem żmudnego testowania, porównywania wyników akcji i wyciągania wniosków, zwanymi w branży „insajtami” ;-)

Służymy w tym zakresie swoim doświadczeniem, zwracając uwagę na rzeczy istotne z punktu widzenia wartości dla Twojej firmy; opisujemy zgromadzone dane, przygotowujemy podsumowania i wskazujemy obszary do poprawy. Nakładamy na siebie wyniki poszczególnych kampanii na poziomie najważniejszych dla Ciebie segmentów, pracujemy również na danych transakcyjnych, określając wartość klientów.

Zainteresuj niezainteresowanych

Zainteresuj niezainteresowanych

Istnieją co najmniej trzy podstawowe typy reakcji na e-mail: otwarcie wiadomości, kliknięcie w link i… brak reakcji, czyli ta najpopularniejsza.

Dzięki nam dotrzesz ze swoim komunikatem do każdej z tych grup, ponawiając akcje wysyłkowe i maksymalizując efekt kampanii. Pomożemy Ci zbudować trwałą relację z klientem wewnętrznym oraz – dzięki ładnym i skutecznym kreacjom e-mailowym – zaangażujemy maksymalną ilość potencjalnych klientów (prospektów) z baz zewnętrznych.