Go to Top

Optymalizacja komunikacji

Optymalizacja komunikacji w kanale e-mail
  • optymalizacja procesów komunikacji e-mail
  • przygotowanie programów e-mailowych
  • opracowywanie strategii komunikacji w kanale e-mail
  • budowanie strategii komunikacji w kanałach elektronicznych
  • przygotowanie opisów architektur systemów do komunikacji masowej
  • wsparcie merytoryczne przy rozbudowie systemów mass-mailingowych

Kompleksowe wsparcie w zarządzaniu procesami komunikacji masowej w kanale e-mail: od wdrożenia programów e-mailowych, przez zaawansowane segmentacje baz danych i opracowywanie strategii komunikacyjnej, po wsparcie w przygotowywaniu biznesowych modeli i architektur systemów do komunikacji masowej.

Dlaczego warto nas wybrać?

Rozpocznij przygodę z e-mailem

Rozpocznij przygodę z e-mailem

Potencjał e-mailowej komunikacji jest nieporównywalny z żadnym innym, nie tylko pod kątem oczekiwań klientów co do tej tej formy, ale i możliwości w zakresie personalizacji, na jaką pozwala.

Każdy biznes opiera się na utrzymywaniu mniej lub bardziej intensywnego kontaktu z klientem, za pomocą różnych środków – indywidualnych i masowych oraz różnym charakterze – handlowym, operacyjnym, lojalnościowym. Jeśli chcesz utrzymywać dobre relacje z klientami lub chcesz pozostać z nimi w kontakcie nawet po zakończeniu współpracy, komunikacja e-mailowa jest dla Ciebie.

Czego oczekują klienci?

Czego oczekują klienci?

Celem e-mail marketingu nie zawsze jest kreowanie potrzeb (choć może być celem samo w sobie), a ich zaspokajanie. Zaspokój więc z nami potrzebę klienta, a będzie wdzięczny i lojalny do końca świata.

Klienci oczekują treści dopasowanych do ich indywidualnych potrzeb oraz atrakcyjnych ofert, z których nie można skorzystać w innych kanałach sprzedaży. E-mail zawsze oznacza niepowtarzalny benefit. A czego oczekuje Twoja firma? Nie ma lepszego sposobu na budowanie zaufania i przywiązania do marki, niż kampanie e-mailowe: proaktywna komunikacja lojalnościowa lub sprzedażowa.

Optymalizacja komunikacji

Optymalizacja komunikacji

Zakładamy, że wysyłasz komunikację e-mailową niezależnie do tego, czy są to wysyłki ad-hoc, newslettery czy kampanie cykliczne. A nawet zwykłe życzenia czy podziękowania za rejestrację w sklepie.

Naszym celem jest wypracowanie metod i procesów komunikacji masowej, dzięki którym Twój klient otrzyma określone typy wiadomości w odpowiednim czasie, spersonalizowane pod kątem jego oczekiwań i zawierające informacje, jakie chcesz mu przekazać. Jeśli kampanię wspiera dobra strona WWW lub dedykowany landing-page, e-mail jest tylko początkiem skutecznego procesu zamawiania.

Programy e-mailowe

Programy e-mailowe

Nieodłącznym elementem optymalizacji procesów komunikacji elektronicznej jest projektowanie nowych programów e-mailowych, wpisujących się w model Twojej działalności biznesowej.

One bowiem budują zaufanie do marki i lojalność, informują lub sprzedają. Zleć nam zapełnienie tych obszarów, które do tej pory nie wiązały się z wysłaniem wiadomości e-mail, a w efekcie będziesz mógł zagospodarować nową przestrzeń relacji z klientem na budowanie zaufania do swojej marki czy próby pozyskania opinii na jej temat.

Segmentacja baz danych

Segmentacja baz danych

Jeśli od pewnego czasu prowadzisz działania komunikacyjne, z pewnością posiadasz bazę klientów, na którą warto spojrzeć pod kątem typowych zachowań lojalnościowych i nawyków zakupowych w ramach oferty.

Segmentacja bazy pozwoli Ci określić dodatkowy potencjał bazy pod dedykowane i wysoce spersonalizowane formy kontaktu, które dostarczą Twoim klientom „oferty szyte na miarę”. Dowiesz się również, dla których klientów warto zorganizować promocję, by zaktywizować ich do zakupu oraz których wykluczyć ze swoich baz e-mailingowych, bo konsekwentnie nie wykazują zainteresowania Twoją ofertą.