Go to Top

O nas

Kim jesteśmy i w czym możemy Ci pomóc?

Od 2008 roku zajmujemy się komunikacją w kanale e-mail – zarówno w obszarze e-mail marketingu, jak i zarządzania procesami masowej komunikacji elektronicznej, ich optymalizacją oraz tworzeniem nowych programów e-mailowych. Świadczymy również usługi segmentacji baz, analizy wartości klientów i opracowywania strategii komunikacji e-mail i SMS w oparciu o dane, jakich dostarcza segmentacja i analiza.

Wszystkie nasze aktywności poparte są wieloletnim doświadczeniem i znajomością rynku. Służymy wsparciem merytorycznym na każdym etapie współpracy – na przykład przy budowaniu własnych baz mailingowych, projektowaniu narzędzi do komunikacji masowej czy wdrażaniu procesów eCRM.

Dla kogo inboks.pl

Działalność inboks.pl obejmuje kompleksowe rozwiązania komunikacji e-mailowej i związanych z nią procesów dla małych i średnich przedsiębiorstw, które nie dysponują budżetami wielkich korporacji, a chcą być równie skuteczne jak one w docieraniu ze swoją ofertą do klientów. Powierzenie nam prac nad komunikacją swojej firmy oraz umożliwienie nam przeprowadzenie działań analitycznych na bazie są najlepszym sposobem na osiągnięcie oczekiwanych korzyści.

Poukładamy Twoją bazę klientów i komunikację e-mail

Jeśli prowadzisz działania sprzedażowe lub regularnie komunikujesz się ze swoimi klientami, na pewno zgromadziłeś wiele ciekawych informacji na ich temat. Jeśli znajdują się one w różnych miejscach – scalimy je w jedną wygodną bazę.

Analiza tych danych pozwoli Ci następnie ocenić wartość klienta m.in. na podstawie ilości wydanych pieniędzy i częstotliwości zakupów. Dzięki nam nie tylko podzielisz swoją bazę na segmenty o wyższym potencjale sprzedażowym, ale i określisz najbardziej odpowiedni sposób komunikacji z klientami aktywnymi i nieaktywnymi.

Usługi Premium

Nasz firma świadczy również usługi z zakresu wsparcia działań administratorów biznesowych systemów do mass-mailingu. Proponujemy pomoc i dzielenie się doświadczeniem w trakcie trwania projektów integracji pomiędzy systemami Twojej firmy a systemami do komunikacji masowej, wewnętrznymi oraz ogólnodostępnymi na rynku; podczas procesów rozwojowych i change management (przygotowywanie dokumentacji projektowej, tworzenie wymagań biznesowych, testy itd.).